Tuesday, October 4, 2011

Dr. Mahathir dan Tn. Guru Nik Aziz adalah idola aku semenjak dari sekolah menengah~

Tun Dr. Mahathir Mohamad mula aku kagumi semasa belajar sejarah tentang perdana menteri Malaysia. Fikiran beliau jauh ke hadapan, sampai masuk UiTM pun.. ada subjek koko "Pemikiran Mahathir". Beliau tak jatuh walaupun pernah kene pecat, malah menjadi salah seorang lagenda di Malaysia.

Aku pun kagum gila2 kat Tn Guru Nik Abdul Aziz bin Nik Mat, beliau sugguh humble, dan hidup bersederhana, tgok rumah dia pun mcm bukan rumah menteri besar je.Segala percakapan dan ceramah agama beliau. Sgt2 mendalam, tiap2 susah nak cari pemimpin yg menekankan solat. 





dan













2 comments:

  1. dua makhluk yang sangat kontra, sorang ke kanan, sorang ke kiri.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...