Monday, October 3, 2011

Alamakk~ Buku aku kene air hujan

Masa tu hujan, aku redah je sambil berpayungkan jaket fizik. Jaket tu tak besar mana, so, bahagian bawah beg aku kene la hujan. bila sampai kat kete trus masuk.. Bila sampai kat bengkel abg aku, aku sedar yg bahagian bawah beg aku basah, pastu aku kuarkan smua isi dalam beg.. oh buku quantum aku kne air~ aku risau la, kot2 luntur ke apa.. tapi, terbaik la buku ni.. haha.. tak luntur pun tulisan, so, masih berguna la buku ini..




Short story from me~

2 comments:

  1. buku tebal erk? biasanya xmasuk air..sbb tu Quran selalunya tak lapuk dalam banjir.heheh

    ReplyDelete
  2. iya.. buku tebal fotostat.. sbb tu yg risau tu.. lecuter aku suruh fotostat.. sbb buku tu susah didapati..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...