Thursday, October 27, 2011

pEREMPUAN bAIK iKUT kAMUS hIDUP kU nGEH..nGEH..nGEH?


Kebanyakannya Cakap Lelaki Baik Tuk PompuanBaik..Tapikan, Camno Yang Dikatakan Pompuan Baik Tu..??? Tu La Aku DukFikir Nih. Adakah Sume Pembaca Membayangkan Pompuan Baik Ni Yang JenisPakai Tudung Labuh Dan Berjubah Semata Mata. Ataupun Yang Lagi HebatCam Zorro Atau Ninja Tu..Nampak Mata Jer…Waa Caaa….


Ish Ish Ish….Kalu Camtu Kesian Ler Kat Pompuan Pompuan Yang Ade NiatSuci Murni Nak Jadi Muslimah Sejati…Ndak Ndak Yang Baru Convert IslamTakkan La Nak Biar Diorang Terkontang Kanting Sorang Sorang..


Bagi Aku Pompuan Yang Baik Ialah Sume Jenis Pompuan Yang Mau Jadik Baik…Tak Kira La Camno Background Idup Dia Sebelum Nih…


Mungkin Pompuan Ni Sorang Pelacur Atau Gro. Dan Mungkin Juga Yang JenisTak Tau Solat Or Memang Tak Pernah Solat. Ada Juga Yang Baru MasukIslam…Dan Langsung Tak Tau Apa Apa Tentang Islam. Kalu Tanya Kat AkuSiapa Dan Bagaimana Ciri2 Wanita Muslimah Idaman Aku.., Sini TerusTerang Aku Cakap Pompuan Camni La Aku Cari Nak Buat Isteri……Huhuhu


Kadang kadang kita mau fikir secara positif skit. Yang jahil agama tumungkin datang dari keluarga yang memang buta agama jenis makan punpakai camca (sudu garfu) sokmo. yang tak pernah tgok mak bapaksembahyang seumur hidupnya. Tak pernah tgok mak bapak baca quran…bacasuratkhabar ade laa.. yang kat umah pun tadak tikar sembahyang kecualikarpet tebal tebal sampai tenggelam kaki…yang dari kecik mak bapak dukbagi pakai pakaian or baju tak cukup budget… dedah sana dedah sinisebab Malaysia ni iklim khatulistiwa panassss tak sesuai pakaian tutuptutup nie nanti peluh busyukkk…


Mungkin pompuan pompuan nie ade sekeliling kita, hidup camtu tapi jauhdi sudut hati mereka nakkan suami yg soleh…. Tapi malu dan anggap diritak layak. Plak tu banyak sangat artikel duk tulis “pompuan baik tuklaki baik” . “siapa la aku nak kan lelaki soleh berjubah dan berserbannih…emmm memang aku tak layak..”mungkin tu keluhan rasa mereka sapeyang tahu kan…
Yang ustaz ustaz ni lak memang duk tackle ustazah ustazah langsungtadak fikir pompuan pompuan this kind of type…ushhh..omputih lakkuikuikui…..apa aarr takpe takpe aku ade..ngeh..ngeh..ngeh..


Tapi Yang Paling Utama Bagi Aku Ialah Pompuan Pompuan Yang Aku SebutKat Atas Tadi Mahu Berubah Jadik Muslimah Sejati….Mau Belajar Dan AmalTutup Aurat Sempurna, Mau Belajar Solat Dan Jaga Solat, Pendek Kata MauBetul Betul Dan Sungguh Sungguh Amal Ajaran Islam Yang Sempurna.


Aku Kat Sini Hanya Berfungsi Sebagai Pembimbing Jer Menjadi Al SebabKebaikan Pada Mereka. Aku Rela Tanpa Paksa…Pehhhh Bunga LakAyat…Huhuhu..Aku Sanggup Korban Kan Diriku Bukan Setakat Satu Kali Tapi4 Kali Pun Sanggup Ku Korban…


Biarla Aku Jadik Suami Pada Bekas Pelacur….Suami Pada Bekas Gro..SuamiPada Kafir Masuk Islam…Suami Pada Bohsia Huhuhu…Asalkan Mereka BetuiBetui Nak Jadik Wanita Muslimah.
Perkahwinan Bukan La Pada Nafsu….Kawin Nie Bagi Aku Bagaimana AgamaDapat Tersebar Melalui Kawin Nie..Aku Pun Bukan Cerdik Sangat PasalAgama Nie..Amalan Pun Besa Besa Ajer Tadak Yang Luar Biasa Tapi HatiIni Tersangat Suka Bila Dapat Mendekatkan Seseorang Pada Allah.


Aku Berjanji Akan Mendidik Pompuan Sebegini Ataupun Dalam BahasaHikmahnya Bakal Bakal Isteriku (Kuikuikui) Menjadik Muslimah SejatiYang Mana Kematian Mereka Akan Dicemburui Dan 8 Pintu Syurga AkanMerebut Rebut Mereka…….Amin.


Tapi kan…..aku sorang jer ker??? Tadak ker laki lain nak bantunih…nanti kalu penuh kotak email aku org nak risik camno….!!! Nanti laaku nak cari lagi kengkawan yg berjubah serban yang baik dan sanggupjadik pembimbing pompuan cam tu…


*emmm gelak gelak jugak tapi aku serius nie… kalu ade pompuan camtu email jer kat aku….akan diusahakan cari tuk dia lelaki soleh.

credit to http://akuhuduh-kedai-iman.blogspot.com/2009/10/perempuan-baik-ikut-kamus-hidup-ku-ngeh.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...